Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с кода

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с кода

    идея от някой колега 146 1.6 Т.С имат ли бушони или релета за кода неще да светне ключа

  • #2
    Нищо не се разбира, колега.
    Колата пали ли?
    Опиши си по-подробно проблема.
    Ако колата пали и всички други лампи си работят - нямаш проблем с кода, а имаш изгоряла крушка.
    146 1.3 боксер 1996г.
    156 SW 1.9 JTD 8V 2002

    Comment


    • #3
      не пали и не сигнализира ключето няма и захранване на буксата под волана

      ---------- Post added at 22:04 ---------- Previous post was at 21:59 ----------

      на предишнатА 145-сата ми правеше проб но там имаше бушон за кода тук няма и това ми е питането дали не минава през реле някъде и да е изгоряло релето

      Comment


      • #4
        Релетата са пред акумулатора...
        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
        Mazda 6 2.3 2005
        sigpic

        Comment


        • #5
          Когато не разбираш как работи "нещо" и искаш да го оправиш, най ефективният начин е да предоставиш тая задача на някой друг, който е "наясно" с материята.
          Кодът е поредица от цифри, или число(както ви е удобно) и няма АМА НИКАКВА връзка с бушони(предпазители) или релета.
          Най вероятно ще ме обвините че се заяждам. Почти сигурно е че ще сте прави - напълно ясно ми е, че иде реч за индикацията на имобилайзера. "Тънкият" момент е че това все пак е технически раздел. Ако не можеш да формулираш правилно въпрос, то вероятноста да "намериш" верният му отговор не е голяма(теоретично).
          Мисълта ми е, че не е нормално в тема със заглавие - "проблем с кода", въобще да не става въпрос за код, а за имобилайзер(евентуално).
          За да не е сто процента спам постът ми - светването(или не) на жълтото ключе е резултат на комуникацията м/у имобилайзерът(ALFA ROMEO code) и ECU.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #6
            Не ми се изпада в подробности, но ми отне половин ден писане във Вайбър за да изключим всички възможни варианти, но на края колата запали и вече няма проблем.
            Оказа се, че по някаква причина е изчезнал един Плюс през контакт на имобилайзера и след като подадохме друго захранване колата активира имобилайзера и запали.
            Не питайте колко се изписа във Вайбър, но важното е че се справихме макар и от разстояние.

            Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

            Comment


            • #7
              за което много благодаря никога не е излишно друго мнение компетентно разбира се

              Comment

              Working...
              X